Vantaggi del cliente franchising Prink

Asiakkaat ovat aina viime kädessä ne, jotka päättävät menestyykö yritys vai ei. He ovat objektiivisia tarkastelijoita ja säälimättömiä tuomareita. Jos he eivät ole tyytyväisiä, business ei kasva.

Yli 1000:n avatun Prink-myymälän jälkeen Prinki voi oikeutetusti todeta että sen soveltama business-malli tyydyttää asiakkaita. Asiakkaat palaavat yhä uudestaan Prink- myymälään js liittyvät Prinkin kanta-asiakkaiksi.

Tehokkaan, mutta samalla asiakkaan tyytyväisenä pitävän business-mallin löytäminen ei ole ollut helppoa. Moniin muihin kilpailijoihinsa verrattuna Prinkin vahvuus on siinä, että asiakas löytää Prinkistä aina etsimänsä tuotteen, joko alkuperäisen tai Prinkin vastaavan, joka on laadukas, ekonominen sekä takuun alainen.

Täytä lomake ja saat lisätietoa Prink ketjusta

Nimi ja sukunimi *
Tietoa ei löydy.
E-mail osoite *
Syötä E-mail osoiteesi.
Puhelinnumero *
Syötä puhelinnumerosi ilman välilyöntejä tai väliviivoja.
Kaupunki, johon myymälä suunnitellaan avattavan *
Tietoa ei löydy.
Lisähuomioita:
Tietoa ei löydy.

Suorita kuvavarmennus.


  • Mitkä ovat tärkeimmät tekijät kanta-asiakkuuksien luomisessa? Open or Close

    Prinkin tuotteet ovat hyvin laadukkaita ja niiden on todettu tyydyttävän vaativienkin asiakkaiden tarpeet. Ratkaiseva tekijä kanta-asiakkuuksien luomisessa on Prink-myyntipisteessä työskentelvä henkilö ja hänen ammattitaitonsa. Tulostintarvikeala on niin spesifi sektorinsa, että asiakkaat tarvitsevat hyvin paljon apua ja kuuntelevat mielellään neuvoja. Tyytyväinne asiakas on tärkein tekijä minkä tahansa busineksen menestyksessä.

  • Ovatko Prinkin hinnat markkinoiden alhaisimmat? Open or Close

    Tulostintarvikeala on niin monimutkainen ja vaihteleva että on mahdotonta sanoa että Prinkillä olisi aina, kaikkia tuotteita koskien, markkinoiden edullisimmat hinnat. Mutta kuten Prink-myymälöiden mainokset lupaavat, käyttämällä Prinkin tuotteita voit säästää jopa 60% laadusta tinkimättä. Prinkin erinomainen hinta-laatusuhde on yksi merkittävimmistä tekijöistä kanta-asiakassuhteiden luomisessa ja ylläpitämisessä.

  • Onko Prinkillä mitään apukeinoja kanta-asiakassuhteiden luomiseksi? Open or Close

    Jokaisen Prink-myymälän tulee tarjota asiakkailleen kanta-asiakaskorttia hänen vieraillessaan myymälässä. Prinkardin haltija saa jokaisesta ostamastaan tuotteesta pisteitä, joilla hän voi vastaanottaa lahjoja tiettyjen aikarajojen puitteissa